Nega kose I deo

Pre svega moram da vam napomenem kakav je tip moje kose. Dakle, imam dugu kovrdžavu kosu čiji su vrhovi suvi i lako cvetaju a teme je masno i brzo se zasiti šampona.





1. Pantene Pro V Aqua Light za tanku kosu koja se brzo masti

Šamponi su nešto što volim da menjam ali i moram da menjam zbog toga što mi se kosa zasiti šampona već nakon 2 meseca korišćenja.

Recenzija: Nakon prva dva pranja sam imala perut ali već nakon 4 pranja nisam imala nikakve reakcije. Sve u svemu, ok čisti i generalno nisam neki fan šampona. Više pazim kada biram maske i regeneratore nego šampone.

Miris: sasvim ok.

Količina: 360ml

Ocena: 6/10

Cena: 300-350 dinara 
              18.28-21.33 kuna (Hrvatska)

Kupljeno: DM








2. Zoo VIP šampon za brži rast kose

Radila sam recenziju ovog šampona (ovde ). Koristim ga na svaka dva pranja i to sa običnim šamponima.










3. Balea šampon za dubinsko pranje kose

Recenzija: ovaj šampon koristim samo zato da bih ga potrošila. Koristim ga jednom u nedelji dana. Ne svidja mi se kako mi čisti kosu i kožu glave. Providan je, gelaste strukture. Imam osećaj kao da je preagresivan. Razlog kupovine ovog šampona je bio taj što sam mislila da ću korišćenjem njega redje prati kosu (perem je na svaka dva dana ako ne koristim suvi šampon) ali sam pogrešila.

Moram da napomenem: kada koristim ovaj šampon ne koristim nijedan drugi.

Miris: nije najbolji

Količina: 250ml

Ocena: 2/10

Cena: oko 200 din na sniženju
              oko 12.19 kuna (Hrvatska)

Kupljeno: DM









4. Diplona profesional regenerator



Recenzija: najbolji regenerator koji sam u životu probala i već planiram da kupim novi :3

Miris: prijatan

Količina: 600ml

Ocena: 10/10

Cena: 400-550 din
             24.37-33.51 kuna (Hrvatska)

Kupljeno: Lilly









5. Carota maska za kosu koja se brzo masti

Recenzija: savršenstvo, odlična tekstura, narandžasta maska

Miris: prijatan

Količina: 1000ml

Ocena: 10/10

Cena: oko 300-350 din
             18.28-21.33 kuna (Hrvatska)

Kupljeno: lokalna parfimerija





Izvinite na ovakvim slovima ali vidi se da je voljena




II to je prvi deo. Za par dana vas očekuje još jedan post o mojoj kosi. 

Love you,

Miryaam.





Коментари

  1. Super post!Deluje mi da imas bas zahtevnu kosu,ali vidi se da lepo brines o njoj..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa. Itekako imam ali se trudim da je što više negujem jer zaista volim dugu kosu. :)

      Избриши
  2. Анониман7. јул 2016. 03:40

    Ima da kupim tu diplonu ili serical od sargarepe.

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post, Mirjana :) Vidjela sam tvoju kosu na Instagramu i mnooogo mi se sviođa, pogotovo što ja prosto obožavam kovrdžavu kosu. Voljela bih da probam ovaj šampon za brži rast. Inače, hvala ti na svim savjetima i preporukama. Lijepo je vidjeti da se neko tako brine o svojoj kosi.

    Ako budes imala vremena, znacilo bi mi da pogledas novi post na mom blogu Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Tvoja kosa je divna ...Vidjela sam na instagramu xoxo
    Follow 4 follow?
    https://stdyandfashion.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар