Farmasi CC krema





















Količina: 50ml!!!!!!


Miris: vrlo nežan (klasičan Farmasi miris), ne oseća se nakon nanošenja


Tekstura: kao Garnier BB krema, gelasto kremasta tekstura


Prekrivanje: srednje, način na koji ona prekrije i ujednači ten je vrlo prirodan i ne izgleda kao maska.


Blendanje: vrlo lako i brzo se izblenda. Koristila sam i sundjer i četku a i prste (koji su se pokazali kao najbolji).


Ponašanje na licu: ukoliko ne dirate lice ništa se neće pomeriti, lepo se ''seda'' na lice


Prosijavanje: prosijam nakon četiri sata


Preporuka: ovo je nešto najbolje za suvu zbog velikog udela ulja i vitamina ali mislim da bi i mešovitoj koži prijala.


Izgled na koži: PRIRODNO


Mane proizvoda:

NIJANSE, ljudi živimo u 21. veku za koga 2 nijanse!? 



Pozitivne karakteristike proizvoda: 

hidrira ali ne masti kožu

ne hvata se za suve delove

ujednači ten

ima izuzetno prirodan finiš

KOLIČINA samog proizvoda 

količina koja je potrebna za celo lice

blendanje

SPF 25


Ocena: 9,9/10


Cena: zavisi od kataloga ovde




Nisam neko ko voli da kaže da je nešto savršen proizvod jer znam da svi imamo različitu kožu i potrebe, ali ovo je jedna od najboljih CC krema koje sam ikada probala.


Recenzije Farmasi proizvoda:






Da li ste probale ovu CC kremu?

Kakvi su vaši utisci o Farmasi kozmetici?

Da li vam se dopala ova recenzija?





Love,

Mirjana Miryaam.

Коментари

  1. Koristila sam ovu CC kremu ali mi baš ne paše nijansa jer je mnogo žuta za moj ten. Ali nije loš proizvod. Super recenzija <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam imala srece jer imam zuti podton pa mi je odgovarala. Ali uzasno je kako ne shvataju da postoje i drugi podtonovi i nijanse. Ovo se ne odnosi samo na farmasi, vec i na ostale kompanije.

      Hvala draga ❤

      Избриши
  2. Jako lijepa krema, vjerujem da je odlična :D

    http://catherinehere.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Čini mi se sasvim okej, voljela bih da je probam, nisam do sada. Sjajna recenzija:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam tvoje recenzije draga! Inače ne koristim CC kremene niti bilo koje druge tonirane, ali svakako koristan post draga :) I fotke su sjajne! ♥

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Krema je odlična i koristim je svaki dan umesto pudera. :)

    makeupreporter.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je prosječno dobra. Ističe mi suhe dijelove i nekako pri nanošenju promijeni nijansu, što mi nikako ne odgovara...

    Shake That Beauty blog♥

    ОдговориИзбриши

Постави коментар