Potrošeni proizvodi #12



Znam da kasnim







1. Dove kremasta kupka (sa pistaćima)- 500ml, Apsolutno ga obožavam i uvek ga imam u kupatilu.

2. Palmolive gel za tuširanje (vanila) - 250ml. Miris ovog gela me podseća na leto jer sam ga tada i koristila. Predivan osvežavajući miris vanile.

3. Balea šampon za dubinsko pranje kose (250 ml)- jedva sam dočekala da ga potrošim. Katastrofa.

4. Balea krema za pranje lica sa bademovim uljem (150ml)- volim ovaj gel. Uporedjivala sam ga sa Neutrogenom ovde

5. Dove dezodorans (Powder)- klasika koju uvek imam iako koristim antiperspirante u obliku krema.

6. Avon naturals sprej (vanila i sandalovina)- 100ml. Jak miris vanile koji se ne bi dopao svima.

7. Avon Secret Fantasy Midnight- lep zimski miris koji traje dosta dugo. Slatkast miris koji ne ''davi''

8. Avon glimmer flick olovka za oči (crna)- previše je tvrda i jedva sam je potrošila

9. Avon mega effect tečni eyeliner (crni)- ovo je obnovljena kupovina. Vrlo precizan i lako se njime upravlja.

10. Vata- vata kao vata. Kupila sam je na letovanju jer mi je ponestalo tufera.






Love,

Mirjana Miryaam

Коментари

  1. Baš me čudi da je Avonova glimmerstick olovka bila tvrda. Inače imaju fantastične kremaste olovke koje su jako precizne i lake za nanošenje. Imala sam i Avon Mega Effect ajlajne, ali nisam nešto bila oduševljena. Inače divni proizvodi!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post draga..Ni meni se ne sviđa taj balea šmpon jer ne vidim nikakvu razliku... :/

    Posjeti i moj blog ako možeš :) : http://stdyandfashion.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga..Ni meni se ne sviđa taj balea šmpon jer ne vidim nikakvu razliku... :/

    Posjeti i moj blog ako možeš :) : http://stdyandfashion.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Zanimljiv post Miljana. Slične proizvode i ja koristim tako da su utisci slicni.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши

Постави коментар