Farmasi Velvet Mat tečni karmini


Još jedna recenzija Farmasi kozmetike.





aplikator





nijanse i preslikavanje


Količina: 4ml


Miris: klasičan Farmasi


Pigmentacija: 100/10


Aplikator: srednje veličine, precizan kao i kod običnih mat koje sam već recenzirala


Osećaj na usnama: kao svila, zaista opravdava taj naziv VELVET. I apsolutno mi nisu ni najmanje isušili usne.


Dugotrajnost: Poprilično je dugotrajan s obzirom da je velvet formula. Ravnomerno se skida i ne suši se.


Ocena: 10/10


Cena: oko 550


Moje mišljenje:

Apsolutno opravdavaju cenu. Jedni od najprijatnijih, najnosivijih, najpigmentovanijih i najboljih tečnih karmina koje sam ikada probala.


Da li ću ih ponovo kupiti?
DA





Da li ste probale ove karmine?



Kakvi su vaši utisci?





Коментари

  1. Nisam probala ovaj karmin ali ovom recenzijom i pozitivnim reakcijama si me jako zainteresirala za ovaj proizvod. Mislim da bih ga i ja mogla u skorije vrijeme kupiti. Odlican post!

    Q&A na mom blogu, posjeti ga: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Nijanse su predivne i cula sam 1000 dobrih kritika na njihov racun, moram da isprobam!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар