Llums Duo rumenilo i highlighter

Novitet iz Llums kozmetike koji izgleda obećavajuće.

Dok sam kupovala puder slučajno sam videla ovu predivnoću i nisam se dvoumila. 










Nešto o proizvodu:


Nijansa: 102 perfect match blush and highlighter
postoji i tamnija nijansa (koja mi ne odgovara te je nisam uzela)

Količina: 7 grama

Miris: slabiji od mramornog bronzera


bez blica




sa blicem


Pigmentacija:

Roza nijansa: Nije pigmentovana što možete da vidite. Odsjaj je predivan, plavičasto rozi; što možete da vidite na slici gore.

Highlighter: je intenzivan i nadogradiv što mogu reći i za rumenilo. Vrlo prirodna i lepa boja šampanjca koja bi odgovarala svakome.


Nanošenje mokrom četkicom: pigment je najintenzivniji 





Moje konačno mišljenje:

Imam svetao ten i ove nijanse su odlične za moj ton kože.

Svetlu nijansu stavljam na sva mesta gde inače stavljam highlighter a na nju ovu rozikastu nijansu ali samo na mestu gde se spajaju rumenilo i highlighter i to onda kada ne želim prirodan izgled. 


Ukoliko volite šimerasta rumenila ovo će vam odgovarati ali ga morate nadogradjivati.

Ovo je jedan od najboljih proizvoda za hajlajtovanje lica. Varira od prirodnog finiša do ''instagram highlightera'' uz malo truda.


Ocena: 10/10




Коментари

  1. highlighteri su proizvodi koje ja jednostavno obožavam,tako da mi se & ovaj odmah na prvi pogled svideo.isprobaću ga prvom prilikom.divna recenzija,jedna od boljih koju sam pročitala!imaš p r e d i v a n izgled bloga,samo tako nastavi,očekujem od tebe u budućnosti jednu veoma uspešnu blogerku! <3

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------------- novi post

    ОдговориИзбриши
  2. Spazila sam ovo pre par dana u Liliju, ali sam bila u žurbi i nisam kupila. Hajlajter mi se baš, baš dopada :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
  3. Jako lepo izgleda, narocito hajlajter :)

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар