Aura rumenila recenzija














Na prvi pogled su skoro pa isti ali videćete slike nijansi na ruci








223 Martini i 224 Rose

Miris:

intenzivan kao i kod njihovih highlightera


Količina:

5 grama


Intenzitet:

Nisu prepigmentovana kada se nanesu četkicom.

223 Martini u sebi ima šimer dok 224 ima blagi sedef što mi se dopada.


Blendanje i način nanošenja:

Lako se blendaju i nanose. Jednom sam 223 slučajno stavila kao highlighter ali sam uspela da ga izblendam što je bio pravi pokazatelj da se lako kontroliše intenzitet.

Dugotrajnost:

Traju 10-ak sati u zavisnosti od toga da li dirate lice ili ne.


Moj utisak:

Mislim da su ova rumenila svojim kvalitetom opravdala cenu od nekih 435 dinara


Cena:

Kao što sam gore navela, cena je 435 din dok je na sajtu Lily drogerie 413


Ocena:

9,5/10

Kupiti:





Коментари

  1. Nisam isprobala rumenila ove marke ali cine mi se super. Recenzija mi se jako sviđa. Odlično napisan post!

    http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Probala sam ova rumenila i moram priznati da su odlična! Super si odradila recenziju, svaka čast! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam preterano veliki ljubitelj rumenila jer i sama imam roze podton koze ali volim da ih koristim na devojkama koje sminkam. Aura inace ima sjajne proizvode tako da ni ne sumnjam u kvalitet ovih rumenila. Izgledaju mi jako simpaticno i obecavajuci. Sjajan post, zaista odlicna recenzija i vrlo detaljna, bas kako volim.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nikada ništa isprobala od Aure, pa tako ni ova rumenila. Na žalost, Aure nema kod nas :/

    MMara

    ОдговориИзбриши

Постави коментар