Avon nutraeffects ulje za lice- detaljna recenzija


Na samom početku moram da napomenem da se koža mog lica menja u zavisnosti od godišnjih doba i od proizvoda koje koristim, dakle u suštini imam masnu T zonu dok mi je ostatak lica ili normalan ili suv.

Poslednjih par meseci sam opsednuta uljima i maskama za hidrataciju te sam odlučila da vam ispričam nešto više o ovom proizvodu.













Količina: 30ml


Pakovanje: mi se i ne dopada jer sastojci nisu sveži pa i nije najzahvalnije za putovanje jer mi se dogodilo da mi je nekako ulje procuralo


Rok trajanja: 12 meseci


Proizvodjač kaže: Lagano, nemasno brzo upijajuće ulje za lice. Nahranjuje kožu. Pogodno za osetljivu kožu. Hipoalergijski. Bez parabena i boja.


Način upotrebe: Naneti na čistu kožu. Nakapati 2-3 kapi na dlan


Miris: minimalan i prijatan (jer je parfem 10 sastojak)



Hidratacija: 10/10



Tekstura: nije masno, dosta je tečno (što je čudno jer voda nije glavni sastojak ovog proizvoda, tačnije vode nigde nema)



Reakcija kože: nije mi zapušavalo pore, nisam primetila da su mi se pojavile bubuljice niti sam imala crvenila od njega


Alergije: kao što sam gore navela, nisam imala nikakvih reakcija.


Osećaj na koži: vrlo mekana i hidrirana


Cena: platila sam oko 850 din, zavisi od kataloga


Ocena: 10/10


Moj konačan utisak:

Kao što neki od vas znaju, ja sam osoba koja ima izuzetno masnu T zonu te sam bila skeptična ali kako suvoj i normalnoj koži treba hidratacija tako i mom tipu kože. Ulje nije masno i teško te vam ne zapušava pore i lako i brzo upije. Treba izuzetno mala količina proizvoda. (meni traje već par meseci a nisam ni do pola stigla a nanosim ga svako veče čak i po toplom vremenu).
Nisam primetila da mi je T zona masnija od kako njega nanosim.
Nanosim ga isključivo uveče pred spavanje.

Kada mi u onom periodu meseca iskoči neka veća bubuljica ili kada jednostavno ne mogu a da ne diram lice pa iziritiram i ono što nije bilo na licu, koristim malo agresivnije proizvode kako bi mi se upalni proces smanjio te mi se pojave suvi delovi koje sada i nemam, jer ovo ulje zaista sanira svu suvu kožu.

Jedino sredstvo za hidrataciju kože koje trenutno koristim je upravo ovo jer mislim da bi mi bilo previše da ga mešam sa kremama po ovim temperaturama. Moram da napomenem da sam ga tokom zime koristila sa kremom, odnosno da sam ga nanosila nakon noćne kreme i da je bilo podjednako dobro.

Preporučujem ga apsolutno svima. Ukoliko ste na budžetu i ako vam je ovo malo skuplje, možete da kupite kokosovo ulje koje je najjeftinija i najbolja zamena za svaki buter i hidratantnu kremu.

Ukoliko imate masnu T zonu kao ja, možete naneti na celo lice i da izbegnete mesta gde se mastite što sam ja radila par puta (nos nisam mazala).

Par meseci ga koristim i bukvalno nisam imala onu suvu kožu koja ostane nakon isušene bubuljice (znate kako to izgleda). Nanosila sam ga i kada bih depilirala obrve i nausnice kako bi mi smirilo iritacije (koje su jezive).

Po meni, jedina loša strana ovog proizvoda je pakovanje jer ne drži sastojke svežim kao što bi to pumpica radila jer proizvod traje dugo.


Kakvi su vaši utisci?

Da li ste vi probale ovo ulje?

Da li vam se dopao ovaj post?

Pratite me na instagramu: 

miryaam.t



Do sledećeg čitanja,

Mirjana Miryaam





Коментари

  1. Odlična recenzija, draga! Tako si sve profesionalno odradila, da ja nemam riječu. Nisam probala ovo ulje, ali ne sumnjam da je dobro, kao i većina avonovih proizvoda. :D ♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super recenzija , nisam ga koristila ali izgleda super !
    Follow za follow ?
    http://hisandherway.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nikada probala ovaj proizvod, uvijek me muči ta dostupnost njihovih proizvoda i jednostavno od svega odustanem haha.
    Jako mi se sviđa kako pišeš recenzije :)

    MMara

    ОдговориИзбриши

Постави коментар