Oriflame everlasting puder- detaljna recenzija



















Količina:

30 ml


Miris:

blag


Pakovanje:

svidja mi se što je pumpica  ali nije kvalitetno odradjena


Proizvodjač kaže:

Dugotrajni tečni puder prijatan za nošenje, srednje do potpuno slojevito prekrivanje čak i pri toplom i vlažnom vremenu do 25 sati

Tekstura:

srednje gusta, ne sliva se



Osećaj na koži:

lagan, ne oseća se na koži i lepo se stapa sa kožom



Trajanje na koži:

od 12 do



Vodootporan:

i jeste i nije



Finish na koži:

sjajan i zdrav izgled



Izgled na koži nako 5-10 sati:

Stavila sam ga oko 12 i zamatirala; prvi put sam se malo zasilaja nakon 6 sati te sam ga zamatirala i izdržao je još sedam sati bez matiranja.



Iritacije na koži

nije ih bilo



Prekrivna moć:

dobra srednja kada se nadogradi



Cena:

ovde



Ocena:

9,5/10



Kupiti:

ovde




Moj utisak:

Vrlo lepa i lagana formula čija se pokrivna moć može nadograditi ali ne do potpune pokrivne moći. Nije mi isticao suve delove niti je izgledao jezivo kada sam prosijala.
Završnica je sjajna te se mora zamatirati i fiksirati jer je malo lepljiv (ništa preterano).
Mislim da bi odgovaramo svim tipovima kože jer masna koža neće brzo prosijati a suva koža se neće dodatno istaći.
Nanosila sam ga četkom i sundjerom što je podjednako bilo dobro i nije uticalo da prekrivnu moć.

Ispod njega sam nanosila dve baze; jedna koja je za hidrataciju a druga za matiranje.
Iskreno, nijedan prajmer nije uticao na dugotrajnost pudera jer sam ga isprobala i bez baze.

Lagan je na licu i ne uvlači se u borice oko usana i očiju.




Da li ste vi probale ovaj puder?

Da li vam se dopala moja recenzija?

Šta je sledeće što želite da recenziram?


Do sledećeg čitanja,

Mirjana Miryaam.

Коментари

  1. Draga moja,genijalaan post.Sviđa mi se tvoj blog i samo tako nastavi!Ly ♥

    https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Sviđa mi se ovaj način pisanja recenzije!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. odlicno si uradila ovu rezenziju.
    Za ovaj puder sam cula od Sofije Grijak, ona ga mesa sa jos jednim puderom.
    Oriflame ima stvarno dobre proizvode, nisam nesto davala previse vremena njihovim proizvodima niti sam ih narucivala ali moja mama jako voli njihove pudere! :)

    Pogledaj moj novi post ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Uzimala sam ga pre i bila zadovoljna, onda sam jedno vreme zaboravila na njega i sad ga opet uzmem na snizenju i odusevim se odnosom cena/kvalitet :)

    xbeautyplace.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam imala prilike da koristim ovaj puder i moram reci da je po mom kisljenju sasvim korektan u odnosu cena-kvalitet. Tako da mi je drago da sam cula i tvoje misljenje. Sjajna recenzija draga Mirjana.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши

Постави коментар