The Body Shop pore minimiser prajmer recenzija


Konačno sam sela da vam napišem svoje utiske o The Body Shop prajmeru koji  mi je stigao krajem juna.







Na samom početku moram da napomenem da sam ja noćna mora za svaku kompaniju koja proizvodi prajmere (pogotovo u letnjem periodu).
Dakle, moja T zona je zaista problematična. Mislim da je letnji period odličan za testiranje matirajućih prajmera i pudera jer prosijam nakon sat vremena bez obzira na to šta sam nanela na lice.

Moram da priznam da nemam velike pore ali me to neće sprečiti da isprobam ovaj prajmer.









O proizvodu:

Količina: 30ml

Rok trajanja: 12meseci

SastavAqua/Water/Eau (Solvent), Glycerin (Humectant), Alcohol Denat. (Solvent), Silica (Absorbent), Caprylic/Capric Triglyceride (Emollient), Isododecane (Solvent), Talc (Absorbent/Bulking Agent), Pentylene Glycol (Solvent), Sodium Polyacrylate (Film Former/Viscosity Increasing Agent), Glyceryl Stearate (Emulsifying Agent), PEG-100 Stearate (Surfactant), Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer (Skin Conditioning Agent - Emollient), Bertholletia Excelsa Seed Oil (Emollient), Caprylyl Glycol (Skin Conditioning Agent), Glyceryl Stearate Citrate (Emulsifier/Stabiliser), Phenoxyethanol (Preservative), Melaleuca Alternifolia Leaf Oil/Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil (Natural Additive), Calophyllum Inophyllum Seed Oil (Skin Conditioning Agent), Xanthan Gum (Viscosity Controlling Agent), Epilobium Fleischeri Extract (Skin Conditioning Agent), Disodium EDTA (Chelating Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Potassium Sorbate (Preservative), Citric Acid (pH Adjuster), Citral (Fragrance Ingredient), Citronellol (Fragrance Ingredient), Leptospermum Petersonii Oil (Fragrance Ingredient), Tocopherol (Antioxidant).

Miris: oseća se čajevac što će možda nekima smetati.


Šta kaže proizvodjač:

Može se koristiti kao poslednji korak u nezi kože ili kao idealan prajmer.
U sebi ima organsko ulje čajevca iz Kenije koje brzo zagladjuje i matira kožu.
Pore su manje i ''ispeglane''. Koža izgleda čisto i tekstura kože je zagladjena i matirana.

Koristiti nakon hidratantne kreme i pre šminkanja.


tekstura


nakon razmazivanja

Izgled pora:

izgledaju manje ali ne preterano jer mi generalno nisu izražene


Tekstura kože:

kada se nanese na lice, osećaj je lepljiv. Mislila sam da će mi isušiti obraze koji su normalni ili da će istaći suve delove, ali nije to učinio. Tekstura kože je ista ali osećaj nije.


Kontrola sjaja:

puder sam nanela ujutru oko 10 i na licu mi je bio do 7 uveče
U tom periodu sam se dva puta zamatirala papirićima za matiranje.
Prvi put sam se prosijala nakon 5sati, a drugi put u 7 (kada sam ga nakon par minuta i skinula)


Ponašanje na suvim delovima:

 imala sam par suvih bubuljica koje nije istakao i generalno nije isušio lice.


Krajnji utisak:

Osećaj nakon nanošenja prajmera je vredan i cene i čekanja.
Koža izgleda čisto, zategnuto, matirano, lepljivo(što je odlično jer se puder ''zalepi'' za lice, ali nije kao da ste stavili lepak). Sastojci su zaista dobri zato što je čajevac organskog porekla i antibakterijski, što je uvek dobra karakteristika za osobe sa problematičnom kožom. Sve što sam nanela na prajmer se lako blendalo i nije se hvalatalo u pečatima.

Redosled sastojaka je zanimljiv:

 voda,

 glicerin koji je dobar za kožu

 alkohol denat koji spada u lošu grupu alkohola jer iritira i isušuje kožu

Prema tome, ukoliko nemate osetljivu suvu kožu mislim da će vam ovaj prajmer biti odličan za svakodnevnu upotrebu.


Cena:

zavisi od poštarine


Ocena:

9/10


Gde kupiti:

Kupila sam na instagram stranici The body shop Beograd .

Čekala sam par dana jer nisu imali na stanju ali je vredelo. Ne brinite sve je original, veoma su ažurni što se tiče odgovaranja na poruke i zaista su prijatni. možete naći sve što želite od The body shop kozmetike bez obzira na to što možda nisu objavili na profilu, javite im se u direct poruci i oni će vas obavestiti o cenama i roku isporuke. Svakodnevno imaju akcije tako da bacite pogled.

 Planiram da probam i njihov losion za matiranje koji svi hvale tako da je to sledeće.

Da li vam se dopao ovaj post?

Da li ste probale ovaj proizvod?



Коментари