Rimmel lasting finish puder i korektor






Rimmel lasting finish 25h puder









Količina:

30ml



Miris:

blag i svež



Tekstura:

tečan ali ne kao Affinitone



Proizvodjač kaže:

Rimmel Lasting Finish 25h tečni puder jake prekrivne moći, za besprekoran ten koji traje od jutra do večeri. Prisustvo comfort seruma hidrira kožu, dajući osećaj laganosti i prijatnosti. Lako i ujednačeno se nanosi, prekriva tamne podočnjake i nesavršenosti tena. Ten je tokom celog dana besprekora. Ne ostavlja tragove. Otporan je na vrućinu, znoj i vlagu. Prisustvo zaštitnog faktora 20 pruža zaštitu od štetnih sunčevih zraka, dok vitamin E štiti kožu od oštećenja usled dejstva slobodnih radikala. Neka vaša koža zadrži zdrav i mladalački izgled!


Prekrivanje:

srednje ali je nadogradiv do jake prekrivne moći (ne potpune kod osoba sa aknama)



103 je nijansa; najsvetlija nijansa žutog podtona



Kontrola sjaja:

prvi put sam prosijala nakon 4 do 5 sati i nakon matiranja puder je izgledao kao i na početku dana



Izgled na koži:

ima lepu završnicu i lepo se stapa sa kožom



Izgled na kraju dana:

moja T zona ga je ''pojela'' ali ništa strašno; 
na normalnim delovima je ostao isti kao i na početku dana



Preslikavanje:

kada sam se prvi put prosijala ništa se nije prenelo na maramicu kojom sam se zamatirala ali sam na kraju dana primetila da je malo pudera skinuto sa T zone 



Nadogradjivanje:

možete ga lepo nadograditi ali bih vam preporučila da ga nanesete u drugom sloju samo tamo gde je potrebno



Cena:

Lilly shop: ovde



Ocena:

9/10



Moj konačan utisak

Prekrivna moć, završnica, stapanje sa kožom, trajanje na licu i pakovanje je nešto što mi se dopada kod ovog pudera. Nanosim ga samo onda kada znam da mi je potrebno nešto što će mi izgledati lepo na licu celog dana i što mi neće napraviti problem u vidu akni. Moram da napomenem da ne oksidira.



Rimmel London lasting finish korektor





Količina:

6 grama



Rok trajanja:

dve godine



Miris:

nije jak



Proizvodjač kaže:

2u1 dugotrajni korektor jake prekrivne moći. Prikriva sve nesavršenosti, mane i nepravilnosti tena kao i tamne podočnjake. Izuzetno glatka tekstura koja se trenutno topi medju prstima. Lako se razmazuje i pokriva u potpunosti. Pruža osećaj ugodnosti tokom celog dana jer omogućava koži da diše.Na koži traje do 25 časova



Sastav:

Isopropyl myristate - može izazvati akne kod ljudi sa normalnom i masnom kožom

Ricinus communis (castor) seed oil- ulje iz ricinusovih semenki; dobar je za kako suvu tako i kožu sklonu upalnim procesima

Octyldodecanol- sintetičko ulje

Bis-diglyceryl polyacyladipate-2- može biti toksičan

Petrolatum- izbegavajte ovaj sastojak

Pentaerythrityl tetraisostearate- služi za zgrušavanje

Polyethylene - oblik plastike; stabilizator, sredstvo za vezivanje

microcrystalline wax - vosak dobijen od nafte; koristi se kao sredstvo za zgrušavanje i daje proizvodu polučvrstu do čvrstu teksturu

silica - može izazvati alergijsku reakciju

hydrogenated castor oil - kožu čini mekom i sprečava gubitak vlage; nije najsigurniji sastojak ali ne prodire u kožu

talc -mineralna supstanca

euphorbia cerifera wax - vosak biljke kandelila

 copernicia cerifera wax - vosak biljke karnauba (palma koja raste u Brazilu)

synthetic wax - sintetički vosak

phenoxyethanol - koristi se zbog mirisa; još uvek nije zabranjen

allantoin - hemijski sastojak koji se dobija iz biljke gavez

BHT-sintetički konzervans; izaziva alergijske reakcije; istraživanja su pokazala da je kancerogen

titanium dioxide-pigment

 iron oxides-pigment

iron oxide-pigment

iron oxides- pigment



Tekstura:

gust je 



Blendanje:

najbolje se blenda prstima jer toplota tela lepo rasporedi proizvod



Prekrivanje:

jaka srednja prekrivna moć






Izgled na koži:

naglasitće suve delove 



Cena:

Lilly shop: ovde



Ocena:

7/10



Moj utisak:

Nisam ljubitelj ove vrste korektora. Mislim da izgledaju preteško na licu. 
Ne nanosite ovaj korektor na podočnjake jer će izgledati užasno i uvlači se u borice bez obzira koliko ga setujete.
''Hvata'' se za suve bubuljice i ne izgleda lepo.
Nanosite ga prstima jer će toplota prstiju otopiti proizvod i lakše ćete ga izblendati. 
Koristim ga na flekicama i bubuljičicama koje nemaju suvi sloj kože preko i samim tim izgleda prirodnije. Ne stavljajte ga kao bazu za senke jer će izgledati jezivo.

Moj savet je da ne stavljate ovakve korektore na opasnim upalnim procesima jer ćete staviti dodatni sloj koji je nepotreban.



Konačna preporuka:

Puder je nešto što bih vam preporučila jer je njegov kvalitet u odnosu na cenu neverovatan. Osetljivija koža može loše odreagovati što možete da vidite prema sastojcima koji su gore navedeni.

Korektor je sasvim dobar ali ja nisam navikla na ovakvu teksturu i mislim da vam nije neophodan ako imate dobar korektor koji vam lepo prikriva podočnjake i koji se ne hvata za borice i suve delove.






Da li ste probale ove proizvode?

Šta je sledeće što želite da vidite na mom blogu?



Do sledećeg čitanja,

Mirjana M






Коментари

  1. Super recenzija.

    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divna recenzija. Imala sam priliku probati ovaj puder ali mi se nije svidio jer sam izabrala previše tamnu nijansu za svoju boju kože, no kada sam ga pomiješala sa svijetlijim puderom bilo je super. <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  3. Ja sam ovaj puder probala, i koristila jos sredinom prosle godine! I to sam ga uzela na nekoj akciji, onako, 'bezveze', međutim meni je bio i vise nego odlican. Koristila sam ga u dnevnoj varijanti, jer se nije bas najbolje blendao sa korektorima za konturisanje, medjutim davao je finu figuru mom licu tako da i nije bilo potrebno dodatno vrsiti korekcije kada su konture u pitanju. Dugo mi je trajao, i abs sma bila zadovoljna. Korektor nisam probala, ali mi izgleda solicno. Odlican post draga moja, zaista fenomenalna recenzija.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Za prvi puder sam već čitala nekoliko recenzija i svi su većinom pozitivni,a što se tiče korektora ni ja sama ne volim ovakvu vrstu,slažem se da se uvijek jako uvlače u pore i ne izgledaju ljepo,ali možda nekome drugom odgovara,svakako hvala na recenziji! <3
    novi post je na mom blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар