Aura Jelly puder- detaljna recenzija









Količina: 30ml

Rok trajanja: 12 meseci

Proizvodjač kaže:

Sa novim Jelly foundationom je svet tečnih pudera doživeo pravu revoluciju! Zbog svoje gelaste teksture, ovaj tečni puder je inovativan u svakom smislu te reči. 

Nežan i izrazito hidratantan proizvod koji se nanosi jednostavno poput kreme a reaguje na koži poput gela zbog svoje specifične formule. 



Glavna karakteristika ovog novog proizvoda je njegova gelasta tekstura i osećaj koji pruža pri samom nanošenju – jedinstvenu svežinu savršene hidratacije. 

Jelly Foundation je pogodan za sve kože koje su suve do mešane. Ima srednju prekrivnu moć, koju je moguće i nadograđivati. Tokom nanošenja osetićete da se savršeno stapa sa kožom lica i stvara lagan film koji ujednačava boju tena a da pritom ostavlja kožu ujedno mat i blistavom.

Koža koja izgleda zdravo i blistavo je trend u “beauty” svetu a ovaj puder vam nudi upravo to - sprečava neželjeno isijavanje sebuma a koža i dalje izgleda sveže. 



Preporučuje se nanošenje pudera sa četkom za šminkanje ili sa 3D sunđerastim aplikatorom kako bi postigli najbolji mogući efekat na koži. 

Jelly foundation pruža zaštitu od štetnog uticaja UV zračenja sa zaštitnim faktorom SPF20.


Miris: prijatan i svež

Tekstura: gelasta, ne razliva se; podseća me na Garnierovu BB kremu

Sastav:

Aqua- voda

Ethylhexyl Methoxycinnamate- sastojak koji se koristi u formulama koje štite kožu od sunca

Isodecyl neopentanoate- 

isopropyl palitate- ojačivač teksture, može biti problematičan za one sa masnom kožom u zavisnosti od količine proizvoda koji se koristi i samog odgovora kože

Glycerin- hidrira kožu

Caprylic/Capric triglyceride- izradjen od kokosovog ulja i glicerina, smatra se veoma dobrim sastojkom za dopunjavanje kože, nežan je i zagladjuje

Talc- 

VP/eicosene copolymer- sredstvo za formiranje filma koje se često koristi u proizvodima za zaštitu od sunca. Ne traje više sati.

Polysorbate 20 - sastojak niskog rizika; ali postoji zabrinutost od iritacija

Polyacrylamide- 

Magnesium aluminum silicate - koristi se kao sredstvo za zgušnjavanje i kao prah u kozmetici

Sorbitan sesquioleate- 

Acrylates copolymer - neki mogu reagovati na ovaj sastojak

Phenoxyethanol- može biti ekstremno nadražujuće za oči i kožu; 

C13-14 isoparaffin- izbegavam ovakva jedinjenja

Benzyl alcohol- služi kao mirisni sastojak

Sodium dehydroacetate- organsa so korišćena kao konzervans

Steareth 2- 

Tocopheryl acetate- 

Laureth-7- 

Sodium Phytate- sintetički sastojak

Parfum- parfem

Trehalose- biljni šećer koji hidrira kožu

Urea- poboljšava apsorpciju drugih kozmetičkih sastojaka

Serine- bezbedan sastojak

Pentylene glycol- sintetički sastojak i rastvarač

Alcohol - alkohol

Algin - smedja alga

Glyceryl polyacrylate - može iziritirati oči i kožu

caprylyl glycol - hidrira kožu

sodium hyaluronate - bezbedan je

pullulan - sastojak dobijen iz crnog kvasca

disodium phosphate - koristi se kao sredstvo za poboljšanje teksture

potassium phosphate - regulator ph vrednosti

[ + / - : CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499]-- nije toksičan i ne iritira kožu

*sastav je "analiziran" onoliko koliko je potrebno da znate sta se nalazi u proizvodu. svako drugačije reaguje i ne uzimajte sve zdravo za gotovo *




Blendanje: brže se blenda četkom 

Ponašanje sa prajmerom: nisam ga koristila sa prajmerima koji su hidratantni jer je sam puder takav. Koristila sam ga uz silikonske prajmere i prajmere za masnu kožu koji su bili dobra kombinacija za ovaj puder.

Ponašanje bez prajmera: nisam primetila drastičnu razliku ali mislim da se lakše blenda ukoliko postoji podloga

Završnica na koži: prirodna, sveža i zaista lepa

Prekrivanje: sundjerom se dobija slabo srednje prekrivanje dok se četkom dobija jače prekrivanje

Oksidiranje: nisam primetiala da je preterano oksidirao

Kontrola sjaja: prosijala sam posle četiri sata što je sasvim ok za puder koji ima sastojke koji hidriraju

Ponašanje na suvim delovima kože: nije ih isticao 

Nedostaci
nijanse
Ljudi sa osetljivom kozom ga mogu zaobici zbog sastava

Pozitivne karakteristike:
završnica
ponašanje tokom dana
blendanje
osećaj na koži

Moj utisak:
 Prvi put sam ga nanosila sundjerom i nisam bila oduševljena načinom na koji se izblendao jer mi je ostajao u flekama koje su se osušile i koje nisam mogla da izblendam. Nanošenje četkom je bila druga priča jer se duplo brže izblendao i sama završnica i prekrivna moć su bile bolje. Jeste nadogradiv ali ja nikada ne stavljam dva sloja već stavljam korektor samo na mesta kojima je to potrebno. Lagan je i lepo se stapa sa kožom što je veliki plus. Nisam sigurna da li će odgovarati osobama sa ekstremno masnom kožom ali će zato ljudima sa suvom, normalnom i kombinovanom kožom prijati. Primetila sam da mi se nakon desetak sati skinuo sa obraza u pečatima što je moja krivica jer sam dirala lice tako da bih vam posavetovala da ne dodirujete lice.

Ocena: 8/10

Kupiti:
DM drogerije



tekstura

Nisam pogledala nijednu recenziju ovog pudera jer sam želela da vam prenesem svoje utiske na koje nije uticala nijedna zamerka ili pohvala drugih devojaka.


Da li ste probale ovaj puder?

Kakvi su vaši utisci o njemu?



Do sledećeg čitanja,

Mirjana M

Коментари

  1. NIsam isprobala ovaj puder, ali se čini da je dobar. Sviđa mi se post :D Vrlo si detaljno sve opisala :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Pa odlicna recenzija, ali mislim da mi nije potreban jos jedan puder :D

    Fashion Lover

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno jako ljepa detaljna recenzija. Uzivala sam citajuci. Sve si detaljno napisala i time si mi stvarno priblizila ovaj proizvod. Hvala ti na tome. Jako si me zainteresirala za ovaj puder. Mozda ga odlučim i kupiti.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovaj puder je nešto najgore što se desilo mojoj koži, imam kombinovanu kožu, koja ipak nije sklona preteranom prosijavanju, međutim em se puder prosija posle 2 sata, em sam dobila erupciju bubuljica od njega, a ni pokrivna moć mu nije sjajna. Sve u svemu u mom iskustvu promašaj..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zao mi je sto si imala takvu reakciju na kozi. Verovatno si alergicna na neki sastojak ovog pudera pa ti je takva reakcija koze. Hvala sto si podelila svoje iskustvo:)

      Избриши
  5. Ja sam nezadovoljna koliko je pokrivna moc losa. U mom slucaju skoro da je i nema. Dok 2-3puta ne nanesem puder nece mi pokriti flekice koje nisu bas jake i velike. Bas sam razocarana. Sve ostalo je korektno. Najvise mi se svidja njegova lakoca. Sto je kao neka krema na kozi. I jako prijatan miris. Probala sam i sa podlogom i bez nje ali je situacija ista.

    ОдговориИзбриши
  6. Upravo ga trazim da kupim ponovo jer sam prezadovoljna sa njim. Konacno nesto sto odgovara mom licu pri tom mi pokrije sve nepravilnosti na kozi. Moja koza je suva a puder mi daje vlaznost i kao krema je. Za mene odlican.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар