LLums mat tečni karmini - detaljna recenzija


Ako je nešto nedostajalo Llums kozmetici to su mat tečni karmini; u nastavku posta pročitajte moje utiske.

nijanse: 101, 103 i 104 





Nijansa 101:




Problem sa ovom nijansom je taj što je morate ostaviti da se osuši jer ce se pigment skidati u pečatima.


Nijansa 103




Ova nijansa mi je omiljena; predivna crvena nijansa koja je odlična mešavina hladne i tople. Njena formula mi se najviše dopada.


Nijansa 104




Ova nijansa je najhladnija roze nijansa koju imam. Devojke koje vole hladne nijanse će voleti ovu boju.



Količina: 4,5 ml

Rok trajanja: 12 meseci

Miris: baš je sladak i podseća me na miris starih karmina

Aplikator: veoma precizan i dopada mi se

Pigmentacija: 10/10

Tekstura: kada sam ga prvi put nanela mislila sam da su slični Mark mat karminima ali nisu jer se osuše posle 20-ak sekundi i ne prenose se

Nanošenje: lepo se nanosi ali nemojte trljati usne dok se ne osuše jer će se skidati u pečatima što se najviše vidi kod nijanse 101

Postojanost: ukoliko ne jedete ništa masno trajaće više sati


Uporedila sam slične nijanse karmina koje posedujem sa LLums-ovim:

GR tečni karmin 05 vs LLums 101
Avon mat karmin Ruby kiss vs Mark Irresistible vs LLums
GR velvet 02 vs Avon mat Pure pink vs Farmasi mat tečni 01 vs LLums 104



Moj utisak:

U poredjenju sa drugim karmnima, tekstura je deblja od teksture Golden rose karmina ali se suše na isti način. Ukoliko vam GR nije isušivao usne neće ni ovi. Ono što sam primetila jeste da ne izgledaju lepo kada se nadograde tamo gde su se skinuli što je zapravo sa unutrašnje strane donje usne. Čudno se skidaju sa usana; nakon jela osećam grumuljice koje uopšte nisu prijatne i imam osećaj kao da sam jela pesak (naravno da nisu toliko grube ali su te veličine).
Primetila sam da se formule ovih nijansi razlikuju; ljubičasta mi se najmanje dopada dok je crvena zaista dobra.
Koristila sam ih u kombinaciji sa labelom i sjajem i uopste ne funkcionišu. Obično nanesem malo labela pre nanošenja mat karmina kako bih pripremia usne ali se ne mešaju dobro sa drugim proizvodima. Kada sam stavila sjaj na osušeni karmin nakon što sam protljala usne stvorile su se grumuljice i odmah sam skinula jer me je iritiralo.
Još jedna karakteristka ovih karmina je  MIRIS. Ja zaista ne znam šta nije uredu samnom ali samo meni smeta miris.Osećam ga nakon više od sat vremena i bude mi muka od njega; ponekada ga osetim i dok jedem što mi nije omiljena stvar. Nakon nošenja moram da stavim labelo jer su mi usne suve ali to radim nakon svakog karmina bilo da je kremasti ili mat karmin. Piling usana se podrazumeva kada se nose ovakvi karmini.
Izbor nijansi je čudan; nadam se da će izbaciti još neke nijanse.


Moja preporuka:

Uzimajući u obzir pigmentaciju i dugorajnost, ovi karmini su sebe isplatili i oni su zvanično najpristupačniji karmini koje možete naći na našem tržištu. Ja ih neću nositi često niti duže od dva sata što ne znači da vama neće odgovarati.


Kupiti: 101 , 103 , 104



Zapratite me na instagramu gde stalno objavljujem story-je o kupovini i trenutnim favoritima ili  proizvodima koji mi ne odgovaraju: miryaam.makeup

Коментари

  1. Jedva sam cekala da izbacis recenziju! I to si naravno uradila odlicno! Ja imam ljubicasti u broju 108. Isto mi se skida u unutrasnjem delu usana. Po meni okej su za te pare <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti dragaaa i ja se radujem tvojoj recenziji! 💕💕

    ОдговориИзбриши
  3. WOW! Boje su im fenomenalne. Odusevljena sam <3

    Pracenje za pracenje? ljubac

    www.ioannesstyle.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, nisam probala njuhove karmine ali izgledaju odlično. :)
    Zapratila sam te, ako bi mogla da uzvratiš praćenje i pogledaš moj blog.
    Pozdrav!

    www.minnieart.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Great post , I'm following you , please follow me too

    www.makeyourfashionchoice.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija ^_^ Izgledaju fino :))

    Ako zelis zaprati i uzvraticu, samo ostavi komentar na mom blogu :))

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Very beautiful post, great :)

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Fantastic post, dear! I love your blog.
    Following you! Follow back?

    www.guzelvekulturlu.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар