Golden rose HD foundation- recenzija







Količina: 30ml

Rok trajanja: 18 meseci

Proizvodjač kažeOvaj tečni puder lagane kremaste teksture bez ulja pruži će vašoj koži zdrav i negovan izgled, bez osećaja težine. Dolazi u elegantnom i praktičnom pakovanju u kombinaciji crne i zlatne boje.Formula sadrži antioksidanse i vitamin E, koji neguje i štiti kožu tokom celog dana. Prilikom nanošenja uočićete da jedan sloj vrši srednje prekrivanje, ravnomerno, bez efekta razmazanosti, sa polumat finišom. Formula je odgovarajuća za sve tipove kože.




Volim ovakava pakovanja jer su jako zahvalna i za putovanje i za samo korišćenje. 

Puder nema parabena, sulfata i alkohola.

Srednje je gustine i ima spf 15.







Na sledećoj fotografiji možete videti sveže nanesen puder na prethodno osušen sloj istog; dakle, puder oksidira ali ne preterano



Moji utisci:

 Ovo je prvi put da sam isprobala nešto od GR za lice i zaista sam prijatno iznenadjena. Ne hvata se za suve delove (podrazumeva se da će se uhvatiti za kožu koja se peruta) i ono što mi je jako bitno ne ističe pore. Prosijala sam se nakon 5-6 sati što je potpuno normalno za mene. Prirodnije izgleda kada se nanese blenderom i vrlo je lagan na koži. Dopada mi se to što ne oksidira mnogo i završnica je velvet mat- ne suši se brzo te imate vremena da radite sa njim ali ne previše. Kao i sve ostale pudere, i ovaj setujem ali vrlo malo jer mu nije potreban dodatan praškasti proizvod.
Prekrivna moć je srednja i lepo se nadogradjuje; moram da priznam da se četkicom postiže jača prekrivna moć. Ono što me je najviše iznenadilo je kako on ''briše'' pore i kakav efekat ostavlja na koži- apsolutno opravdava naziv soft focus.

Možete poručiti: ovde


Коментари

  1. Nisam koristila ovaj puder, djeluje mi kvalitetno. Mozda ga isprobam iduceg. Odlicna recenzija, kratka, a sve si vazno navela :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар