Essence Bloom Baby Bloom! baked highlighter - recenzija

Danas pišem o novom Essence proizvodu. 






Ovo je tip proizvoda o kome nemam mnogo toga da napišem te će ovaj post imati više slika. 







Proizvod je nanesen na bazu zbog toga što sam želela da vidite nijansu.

Jedan sloj nanesen na prajmer


jedan sloj nanesen na prajmer


Jedan sloj proizvoda nanesen na suvu kožu


Moji utisci:
Ukoliko uzmemo u obzir kvalitet Essence highlighter-a moram priznati da je ovaj proizvod iznad proseka pomenutog brenda. Lepo se nadograđuje te ga možete koristiti i kao toper za rumenilo i kao hajlajt a i kao senku za oči.  Dugotrajnost zavisi od toga da li ga nanosite na setovano lice (neće se dugo zadržati na licu) ili uz pomoć spreja za fiksiranje šminke (koji će pomoći kako kod dugotrajnosti tako i kod intenziteta sjaja). Na mom licu je trajao oko četiri sata ali sam primetila da je počeo da nestaje posle dva . Morate uzeti u obzir da nikada ne diram lice te je i to uticalo da se proizvod duže zadrži na obrazima. 
Ne ističe teksturu kože, nema krupnijih čestica, lepo se blenda a na licu je rozikastiji nego u panu.
Ono što bih zamerila je upravo to što nema krupnijih čestica ali to je nešto što ja preferiram te nije merilo kvaliteta proizvoda.
Za Essence, ovo je pristojan proizvod. 

Istina je da je upravo pan razlog kupovine, što nije loše jer je takav dizajn istakao sjaj i nijansu proizvoda ali me je to i razočaralo jer na licu ne izgleda kao u panu. Mislim da je lepši za gledanje a ne za nošenje. 

Da li ću kupiti druge nijanse: ne

Moja ocena proizvoda: 6/10 


Cena: 550 dinara ( oko 5€)











Da li ćete probati ovaj proizvod? 



Kakvi su vaši utisci? 




Do sledećeg čitanja

Miryaam.


Коментари

  1. Razbio mi se jedan takav tako da ga nisam nešto koristila te i nemam neko mišljenje. Ali post je sjajan:)

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар