Koji šampon je najbolji u borbi protiv peruti: Allin, Eucerin ili Mycoseb?

Moja borba protiv peruti je počela u aprilu 2019. godine i nakon četiri meseca sam je se rešila i uspešno je kontrolišem. Moram da napomenem da je bila suva iako je moja kosa masna (postoji i masna perut koja se tretira drugačijim preparatima) .
Zamolila bih vas da pre nego što pročitate post budete svesni svog problema.



Prvi šampon koji sam probala je Allin prirodan šampon.





Kod mnogih devojaka sam pročitala da je šampon odličan i da im je zaista pomogao te sam odlučila da ga isprobam i to je bila moja najveća greška jer sam dobila još veću perut. Koristila sam ga dve nedelje jer sam želela da mu dam fer šansu ali pokajala sam se jer mi se stanje kože glave sa svakim korišćenjem pogoršavalo. Izuzetno je tečan samim tim se i brzo troši. 

Žao mi je, ali ovo je najgori šampon koji sam probala u životu.

Ne mogu se setiti cene, kupila sam ga u DM-u.


Drugi šampon je Eucerin koji sam na svoju ruku uzela nadajući se da će mi pomoći jer ovaj brend smatram kvalitetnim (bar ono što sam probala).




Moram da priznam da je smirio problem i posle dva meseca korišćenja sam primetila da se perut smanjila ali nije mogao u potpunosti da je ukloni. Nije mi isušio dodatno kosu i preporučila bih ga osobama koje nemaju velikih problema sa kožom glave. Na skali od 1 (nije agresivan) do 5 (jako agresivan) bi se nalazio na 3. Ima blagi hemijski miris i ne troši se brzo jer je gušće teksture. 

Cena je oko 900 dinara i kupila sam ga u liliju.

Mycoseb- medicinski šampon koji me je spasao i još uvek me spašava. Potrošila sam četiri bočice i ne planiram da ga menjam jer je jedina stvar koja mi je pomogla.




Sadrži ketokonazel koji pomaže u borbi protiv peruti. Kada sam imala veći problem koristila sam ga prilikom svakog pranja ali sada kada je sve pod kontrolom svako treće ili četvrto. Agresivaniji je od prethodna dva ali pošto ga nanosim na teme nisam iskusila isušivanje kose jer je redovno negujem različitim maskama, balzamima i uljima. Crvene je boje, nema jak miris i brzo se troši jer je tečan. 

Cena je oko 700 dinara i kupujem ga u apotekama.

Na teme se prvo nanose ovakvi šamponi i ostavljaju na nekoliko minuta da deluju (na pakovanjima je naznačeno koliko ih treba držati) nakon čega je OBAVEZNO nanošenje blagog šampona kao što su baby šamponi ili neki drugi za odrasle sa neutralnom ph vrednošću. 

Zaključak: perut nije problem koga se rešavate preko noći niti za mesec dana (naravno da zavisi od mnogo faktora) već je potrebno pre svega mnogo strpljenja i adekvatan proizvod. Moja preporuka za devojke koje imaju suvu perut je definitivno Mycoseb šampon ali nemojte zaboraviti da hidrirate kožu glave prirodnim preparatima kao i krajeve kose odgovarajućim maskama i balzamima.
Još jednom ću napomenuti da budete sigurne kakav problem imate; perut se može javiti kao znak neke druge bolesti te bih vam preporučila da se konsultujete sa lekarom.


Da li ste probale neki od ovih proizvoda?


Do sledećeg čitanja,

Miryaam.




Коментари