Najbolje povoljne maske za kovrdžavu kosu-


Četiri pristupačne maske za kosu kojima se uvek vraćam.
Godinama sam tražila maske koje će mi nahraniti kosu a ne zamaskirati problem. Imam talasasto-kovrdžavu kosu koja se lako naelektriše i suva je te mi je izbor bio sužen.


Popart maska sa medom i maslinom

Prva je hidratantna domaća maska. Omekšava i vraća sjaj kosi. Miris je lep, malo jači za moj ukus ali nakon pranja se na kratko zadrži u kosi i ne oseća se više. Tekstura je gušća.
Cena maske je oko 260 dinara, možete je kupiti u manjim prodavnicama hemije/parfimerije ili u Maxiju (ovde ).






Serical maska sa uljem šargarepe

Druga maska je Serical maska sa uljem šargarepe koja je idealna za devojke koje imaju masnu koju koju često peru. Dlaka je punija, glatkija, kosa je mekana, lako se češlja i ne otežava je. Cena varira od oko 300 (na pijacama) do 500 dinara (u dm-u). Moram da dodam da je ovo jedina maska od koje mi kosa izgleda dva puta gušće i čiji se miris najduže zadržava u kosi.





Serical maska sa proteinima mleka

Kombinovano pakovanje koje koristim kada hemijski tretiram kosu. Ne koristim ga čak ni svako drugo pranje jer nakon određenog perioda primetim da mi se kosa brže zamasti i oteža što je rezultat proteina u pakovanju. Odlična maska koju koristim godinama i kvalitetno pakovanje lepog mirisa koje kosu ostavi mekom i glatkom.
Cena varira od mesta na kojem je kupujete od oko 300 (pijaca) do 500 (dm).





Selective ammino keratin 

Pristupačna proteinska maska koju koristim preko godinu dana. Koristim je jednom mesečno jer je pakovanje jako a mojoj kosi nije potrebno toliko proteina jer koristim i gore pomenutu kombinovanu masku. Kada sam je koristila na svake dve nedelje primetila bih da mi je kosa dosta otežana. Nakon ovakve maske obično koristim balzam koji nema silikona u sebi.
Možete je kupiti u DM drogeriji po ceni od oko 1100 dinara (na sniženju je oko 900 dinara).




Koje su vaše omiljene maske?
Da li ste probale neke od ovih maski?

Do sledećeg čitanja

Miryaam.

Коментари