Loreal Infallible more than concealer- recenzija














Količina: 11ml 

Miris: neprimetan

Prekrivna moć:jaka

Završnica: mat

Cena: 1250 dinara

Moji utisci: Aplikator mi se dopada jer pokupi dovoljnu količinu proizvoda.  Ne oksidira, lepo se blenda i stapa sa puderima ali nemojte dugo čekati da ga izblendate jer će se osušiti. Dobija se 11 ml proizvoda što će vam dugo trajati  jer vam je po šminkanju potrebno vrlo malo korektora. Ne dopada mi se što je mat zbog čega mi područije oko očiju izgleda ''starije''. Svaki put kada bih ga koristila podsećao bi me na Aurine touch up pro korektore (recenzija ovde) zato što se slično blendaju i imaju sličnu završnicu. Ukoliko uporedim ta dva korektora rekla bih da je jedina očiglednija razlika u cenama ( aurin je jeftiniji).

Kao zaključak bih navela da je korektor dobar ali da nije po mom ukusu jer sam navikla na svežiju i laganiju šminku te mi se teži korektori ne uklapaju sa toniranom kremom.



322 ivory nijansa (žutog je podtona)




prekrivna moć





 

Коментари