Bioten micelarni gel za čišćenje

 

Količina: 200ml

Miris: blag

Tekstura: tečna

Sastav: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, alpha-glucan oligosaccharide, citric acid, coco-glucoside, disodium EDTA, fructose, glucose, glyceryl laurate, glyceryl oleate, hydrogenated palm glycerides citrate, maltose, parfum, peg 160 sorbitan trisostearate, peg 40 hydrogenated castor oil, pentylene glycol, pyrus ccydonia fruit extract, sodium chloride, sodium hydroxide, sodium lactate, sodium pca, sodium sulfate, tocopherol, tocopheryl acetate, trehalose, urea, benzoic acid, phenoxyethanol

Moji utisci: Kada sam malo bolje proučila sastav bila sam zabrinuta jer sadrži Glyceryl Laurate , Glyceryl Oleate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate i peg 40 hydrogenated castor oil ali moja koža nije loše odreagovala. Koristim ga već par meseci i nisam primetila nikakvu reakciju na koži. Iako je proizvod tečan, potrebna je mala količina (pola pumpice) da se očisti celo lice s toga će vam trajati dugo. Lepo čisti i ne isušuje mi kožu. 


Ovde možete videti koliko je tečan





Da li ste probali ovaj proizvod?

Do sledećeg čitanja,

Miryaam.





Коментари

Постави коментар