Potrošeni proizvodi #2

Malo kasnim sa postom ali desila se škola. Ovde možete naći Potrošene proizvode #1 a sada slede #2



1. Ziaja krema za ruke

Kupila sam je u DM-u na nekoj akciji.

Ovo je tip kreme koji možete mazati na pola sata te mi je za školu bila odlična.

Ima u sebi provitamin B5 i proteine svile.

Pored vode, najzastupljeniji sastojak je glicerin što je i razlog mirisa.





2. Gel za tuširanje 300ml od limete i aloa vere


Ima svež i kiselkast miris. Koristila sam ga kada sam želela da se odmorim od slatkastih mirisa.

Cena je 149 din.







3. Balea mleko za telo pod tušem vanila 400ml

Ovo je zvezda ovog posta. Hidratantno mleko divnog puderastog mirisa koje kožu ostavlja premekanom. Ovo sam koristila nakon gela za tuširanje, namažem ga ostavim da se malo upije i zatim isperem. Koža je divna nakon njega.


Žao mi je što je ovo limitirana kolekcija ali se nadam da će ih u budućnosti proizvoditi.

Cene se ne sećam ali nije bila više od 350 din.



4. Vademecum pasta za zube

Neću da pričam mnogo o ovoj pasti zato što nemam osetljive zube i nije prikladno da ja filozofiram.

5. White Glo proffesional pasta (tester)

OMILJENA PASTA TRENUTNO.

Predivna je jednom rečiju. Ova pasta je za izbeljivanje zuba i odlična je.

Kupila sam je u Lilly-ju ali se ne sećam cene. . .







6. Maybelline Afinitone tečni puder


Prvo pakovanje mi je u potpunosti odgovaralo, ne znam šta se dogodilo, ali ovo novo pakovanje izgleda kao maska bez obzira na to da li ja stavljam beauty blenderom, četkom ili prstima sa prajmerom ili bez.

Pre sam stavljala prstima i bilo je super a sada je katastrofa.

Imam kombinovanu kožu (T zona masna, masna i masna dok su mi obrazi normalno-suvi). Ima srednju moć prekrivanja ali o tome ću u nekom od narednih postova.

Možete ga naći na sniženjima i za po 550 din.


7. Nice balzam za kosu sa bademom i medom 500 ml

NAJVEĆE MUČENJE. Ovo je najodvratniji balzam za kosu koji sam ikada probala. Kosa je užasna, suva i smrdi. Miris je odvratan.

Sranje u bočici.




To je too za ovaj post. Sledeći će biti znatno bogatiji.

 Miryaam

Коментари