Potrošeni proizvodi #4

Ii stigao je post o potrošenim proizvodima!







1. Fresh and Clean kupka za intimnu negu

Ovako: meni su kupke za intimnu negu obavezne i mislim da svaka devojka, devojčica i žena treba da ima neku.
Obično koristim Nivea intimo ali sam odlučila da probam ovu. Najvažnije mi je bilo da je nežna i da joj je PH bar 5,5. U početku mi je bila super, ali na kraju je počela malo da me pecka. Svidja mi se pakovanje jer je praktično i miris joj je ok.

Ocena: 9/10

Cena: oko 200 din, kupljeno u DM-u


2. Colgate max white one

PASTA MOG ŽIVOTA! Predivna!

Ocena: 10000/100

Cena: oko 300 din, kupljena na akciji u Dm-u.


3. Pantenol emulzija

Ovo je jedno savršenstvo za iziritiranu kožu nakon depilacije ili nakon sunčanja. Imam problem da pregorim pa pocrnim i ovo me je spasilo ljušćenja u nenormalnim količinama.

Ocena: 10/10

Cena: 400-500 din, kupljeno u DM-u

4. Bioten gel za čišćenje lica

Nemam mnogo toga na kažem za njega. Nežan je, ne isušuje kožu, ne izaziva nikakve reakcije i uvek ga imam..

Ocena: 10/10

Cena: oko 300 din, kupljeno u DM-u


5. Dove gel za tuširanje sa pistaćima

Božanstven miris, kremast i divan gel. Uvek se nalazi u mom tušu.

Ocena: 10/10

Cena: oko 300 din, kupljen u DM-u


6. Echo farcom maska sa proteinima žitarice i svile




Šta kaže proizvodjač

Sastav

Miris je lep, ima čudnu teksturu a odsajaj podseća na svilu. Kada sam je prvi put koristila pojavila mi se perut ali kasnije mi nije izazvala nikakav svrab i kosa mi se navikla na nju. Omekša dlaku i da joj sjajan izgled. (ne sjajan u smislu disko kugla)

Ocena: 9/10

Cena: ne sećam se tačno, mislim da je izmedju 250-350 din, kupljena je u DM-u



7. Vademecum pasta

Volim ovu pastu. Koristim je kada me bole zubi.

Ocena: 10/10

Cena: nisam sigurna, verovatno oko 250 din.

8. Dontodent četkica za zube

Inače preferiram jednostavne ravne četkice koje su mekane. Imam naviku da četkice za zube menjam na svakih 15 dana i da ih pre svakog pranja stavljam u vrelu vodu.

Ocena: 2/10

Cena: oko 100-200 din, kupljena u DM-u

9. Emily waterproof olovke za oči

One nisu potrošene do kraja zato što im je istekao rok trajanja. Pazim na rok trajanja kada je u pitanju šminka.

Nisu promenile ni boju, ni teksturu. Kremaste su sve sem sive.

Ocena: 8/10

Cena: nemam blage veze ali mi je  u glavi cena 80-90 din





10. Balea labelo sa lubenicom

Jedva sam čekala da ga potrošim. Ne svidja mi se miris, ali labelo kao labelo sasvim je ok.


Dokaz da je potrošeno :D
                                              


Ocena: 6/10


Cena:200 din, kupljeno u DM-u


Nadam se da vam se dopao ovaj post! 

Lajkujte moju Facebook page

Love,

Miryaam


Коментари