Zoo sampon recenzija


Ii konačno sam se smilovala da vam uradim recenziju hvaljenog Zoo VIP šampona odnosno tzv ''Konjskog šampona''.








Ovaj šampon dolazi iz Rusije.

Proizvodjač obećava vidljiv efekat već nakon mesec dana redovne upotrebe. Ovaj šampon je namenjen osobama sa slabom i oštećenom kosom. Sastojci šampona su prirodni i on je testiran te je i bezbedan za zdravlje onih koji ga koriste.

Postoji više vrsta ovog šampona u zavisnosti od tipova kose. Konkretno, ovaj šampon koji ja koristim je za brzi rast kose.

Malo su me zabrinuli komentari da je šampon namenjen konjima a ne ljudima te sam istražila malo više i došla sam do informacije da je naziv dat po tome što će vam kosa biti kao griva, u prevodu: MARKETINŠKI TRIK.


Kako sam ga koristila?

Nanesem ga na mokru kosu i ostavim ga da deluje oko 3-5 min, isperem ga i stavim regenerator i masku.


Tekstura šampona nije gusta a miris podseća na miris detrdženta za pranje posudja. (nije baš za pohvalu ali se ne oseća na kosi)

Da li radi?

Odgovor je veliko, debelo DA

Iako ga nisam koristila redovno (svako drugo pranje) učinak sam videla nakon dva meseca. Naravno, kosa nije porasla metar već oko 10-15 cm. Koristile smo ga mama i ja i obe smo prezadovoljne. Mama ima retku, tanku i oštećenu kosu i ovaj šampon joj je mnogo pomogao i što se tiče gustine i što se tiče dužine njene kose.

Nakon korišćenja kosa vam nije mekana već dodje nekako kao metla te je upotreba maske i regeneratora, po mom mišljenju, obavezna.

Vredi li cene?

Za platežnu moć stanovnika naše zemlje ne vredi ali za one koji imaju tanku i oštećenu kosu koja sporo raste a brzo opada i kida se VREDI.

Gde je kupljen?

U Liliju na akciji za 1400 din. Predlažem da ako se odlučite za kupovinu, iskoristite akcije koju česte za ovaj šampon. Inače, njegova regularna cena je oko 1600-1700 din.

Nadam se da vam se dopao ovaj post!


Love,

 Miryaam



Коментари

  1. Post je odlican, a verujem da je i proizvod od velike pomoci. Ako hoces mozes posetiti moj blog i uclaniti se ako zelis, ja u tvoj vec jesam. :)
    Novi post http://schoolboy00.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Zdravo!

    Sviđa mi se tvoj blog. Međutim, moram da napišem da je ovaj šampon - svi ti zoo vip, zaista za konje, a ne za ljude. Pošto mi je ruski kao maternji, pogledala sam na par njihovih sajtova i oni to prodaju za konje, na sajtovima za proizvode namenjene životinjama. Postoji gomila takvih sajtova i baš je na jednom neko napisao - nikako nije za ljude (verovatno je kod njih neko isto pomislio da može za ljude, tj. pomešao ga s nekim koji se zove - konjska snaga).

    Nije mi jasno kako je kod nas ova zabuna nastala. Super što se tebi i tvojoj mami svideo, ali ipak je on namenjen konjima s razlogom.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши

Постави коментар