Brushes Set #1 RoseGal









četke sa belom dlakom










greške na četkama
(fails)

cetke koje su bespotrebne

(useless)




Pozitivne strane: 


  • ne linjaju se
  •  ne ispuštaju boju



Negativne strane: 


  • suviše su čvrste
  • postoji previše sličnih četki

Cenaovde



Ocena: 2/10


Moj zaključak: 

nisam oduševljena ovim setom. Poručila sam ih da bih se uverila da li su dobre onoliko koliko ih drugi hvale, ali nisu ispunile moja očekivanja.



Review on english language



The positive side

  • brushes do not shed
  • no colour


The negative side


  • bristles on brushes are to hard for blending or putting eyeshadow

  •  The brushes look very similar 

Price: here



My thoughts

I don't like this set. I ordered it just to see why people like these brushes. My expectations are too high for this. I give them 2/10.


Love,

Miryaam.



Коментари

  1. Kao neki 'profesionalni' šminker, mislim da imam pravo da prozborim stručno nešto i na ovu temu. I sama sam ove četkice naručila preko Born Pretty Store sajta, i ocekujem ih, tako da cu i ja uskoro uraditi recenziju istih. Naizgled deluju sasvims tabilno i korektno, a i cena je vrlo primamljiva s obzirom da se dobija jako veliki broj kistova. Međutim moram reci da se ne slazem s tobom jer svaka cetkica je idealna samo ako njom neko ume da rukuje. Ja lično koristim i neče četkice kupljene za malu svotu novca kod kineza, i to ih koristim u radu maski i profi šminkanju, a odlične su. Tako da, post je s jedne strane jako dobro napisan, ali nazalost ne bih se slozila sa tobom.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар