Potrošeni proizvodi #10







1.  Balea gel za tuširanje sa mirisom šećerne vune






Količina: 300ml

Kupljeno: DM

Recenzija: Slatkast miris u koji sam se zaljubila i koji se ne bi dopao osobama koje vole voćkaste   mirise. Kako sam počela i u sledećim Potrošenim proizvodima će se naći bar još jedan.

Ocena: 10/10

Cena: do 160 din (1,5evra)



2. Balea gel za tuširanje nakon sunčanja






Količina: 300ml

Kupljeno: DM

Recenzija: Osvežavajući miris koji bi se dopao svima. Mirise mi na more. Koristila sam ga ujutru  kako bih se probudila.

Ocena: 9/10

Cena: 130-160 (1-1,5 evra)



3. Velnea šampon sa esktratima bisera i uljem jojobe



Količina: 300ml

Kupljeno:  Lilly drigerija

Recenzija: Moja kosa je u stanju kada joj ništa ne odgovara pa ni ovaj šampon.

Ocena: 2/10

Cena: akcijska cena 150 (1,5 evra)

4. Avon krema za zaštitu kose od toplote





Količina: 100ml

Kupljeno: Avon katalog

Recenzija: Radi svoj posao. Ima čudnu strukturu u pozitivnom smislu. Malo je lepljiv dok se stavlja. Nanosila sam ga na suvu kosu a kad god sam želela da je osušim fenom naravno da sam ga nanosila na  mokru kosu (možeš mislit'). Miris je

Ocena: 9/10

Cena:  zavisi od kataloga možete ga naći ovde

5. Ego antiperspirant





Količina: 50ml

Kupljeno:  apoteka

Recenzija: Mišljenja su podeljena, neki misle da su antiperspiranti dobri a neki da su loši. Nisam neko ko će predložoti nešto što potencijalno može biti loše tako da vam o ovom proizvodu neću pisati
Struktura je bogata, brzo se suši, ne izaziva nikakve reakcije, trajao mi je malo manje od godinu dana iako sam ga koristila svakog dana odmah nakon jutarnjeg tuširanja.

Cena: 250 din ( oko 2,5 evra)

 6. Antiperspirant za stopala



Svoje patike perem i izmedju pranja volim da mi sve bude dezinfikovano tako da sam u potrazi za drugim sredstvom za dezinfikaciju patika kupila ovaj slučaj. Nemam problema sa stopalima tako da ne znam šta da vam kažem. Cenu zaista ne znam zato što mi je to tata kupio; mislim da je kupio u nekoj maloj parfimeriji.

7. Balea losion sa vanilom

O njemu sam pisala u nekom od prethodnih potrošenih proizvoda i ne želim da se ponavljam.



NAJGLUPLJE PITANJE GODINE:

Šta radiš sa praznim bocama?

Ne znam za sve ljude, ali ja smeće bacam. Nisam neko ko u budućnosti želi da otvori muzej pod nazivom ''Potrošeni proizvodi Mirjane .......''


Love,

Miryaam.

Коментари

Постави коментар