Ebelin beauty blender










odozgo
odozdo



tekstura



Mekoća: izuzetno tvrd sundjer

Blendanje proizvoda: mora mnogo da se radi kako bi izblendao puder, 
ne preporučujem ga za korektor baš zbog tvrdoće

Čišćenje: čudan je dok se pere (ne znam zašto)

Kvalitet: nije najbolji, čudno se ponašao dok sam ga prvi put prala

Oblik: naraste kada je mokar (ništa novo)

Ocena: 2/10

Cena; oko 340 din 

tekstura

Mekoća: deset puta je mekši od gore navedenog bb

Blendanje proizvoda:lepo blenda proizvode

Čišćenje: fino se čisti

Kvalitet: ok

Oblik: izdeformiše se kada se nakvasi (vrlo malo)

Ocena:7/10

Cena: oko 340 din


Follow me on Instagram 


Коментари

  1. Prvi bjuti blender koji sam ja sebi nabavila bio je bas ovaj, i na samom pocetku ni ja nisam bila zadovoljna tako da sam ga dala mami. Bio mi je tvrd i nisam se snalazila a i s obzirom da sam bila pocetnica sa njim nisam umela da ga koristim, medjutim kada ga je mama razradila, videla sam da je vrlo koristan. Sada ga rado zelim za sebe tako da te molim da mu das vremena jer verujem da ces biti zadovoljna njime.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam koristila dosad taj tip blendera, a izgleda da ni neću... Hvala ti na postu! ♥
    amna-tbhidc

    ОдговориИзбриши
  3. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ОдговориИзбриши
  4. koristim ebelinov rozi beauty blender i meni je skroz odlican, ali svakako cu isprobati i jos neke

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam ga korstil mada moram priznati da svaki put kada ga vidim u dm pozelim da ga kupim :) Ali sada necu..

    Charming Coco

    ОдговориИзбриши
  6. sweetie , sure lets follow. I follow you now, please return it okay ;))


    Olive OOTD - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    ОдговориИзбриши

Постави коментар