Max Factor smooth miracle prajmer















Količina:
30ml


Rok trajanja:

12 meseci



Miris:

vrlo čudan, podseća na kokos ali nije kokos; nije napadan miris



Tekstura:

kao krema







Proizvodjač kaže:

Max Factor Smooth Miracle Primer sa hidratantnom formulom koja trenutno izglađuje teksturu kože, ovaj primer omogućava ravnomerno nanošenje tečnog pudera koje transformiše kožu i pruža joj zdrav i mladalački izgled. Kombinujući revolucionarnu formulu Smooth Miracle Primera sa tečnim puderom kao što je Miracle Touch Foundation, koji je specijalno razvijen za žene sa kožom neujednačenog izgleda, postiže se glatka podloga i bespreran krajnji rezultat.  Formula sadrži silikonske elastomere mekog fokusa i čestice s efektom mekog fokusa koje popunjavaju grube površine i optički ublažavaju vidljivost tankih linija, bora i drugih nesavršenosti. Takođe, sadrži sastojke kao što su glicerin, niacinamid i N-acetil glikosamin koji hidriraju i hrane kožu, pružajući joj neverovatno glatku površinu. Moćni antioksidanti kao što su vitamin E, niacinamid, pantenol i zeleni čaj, deluju u sinergiji i daju svoj doprinos zdravoj koži mladalačkog izgleda.


Izgled kože:

sveže, kao kad nanesete hidratantnu kremu



Ocena:

8/10



Cena:

2000 dinara



Kupiti:

Jasmin: ovde
Lily shop: ovde



Moj utisak:

Tekstura je poput kreme i lako se nanosi. Koža je mekana na dodir; puder klizi po koži i lepo se blenda. Prajmer ne utiče na smanjenje pora i kontrolu sjaja već zagladjuje lice i koža postaje mekana.
Moje lice je kombinovano sa masnom T zonom i nisam primetila da mi je dodatno zamastio taj predeo. Ovaj prajmer bih preporučila osobama sa suvom i normalnom kožom ali i mi sa kombinovanom kožom možemo da ga koristimo. Osobe sa masnom i ekstremno masnom kožom ovo mogu da zaobidju jer mislim da im neće odgovarati.
Moji obrazi su normalni do suvi i prajmer i puder su zaista lepo stajali celoga dana. Hidratacija je reč koja me asocira na ovaj proizvod jer mi je zaista pomogao onda kada sam imala suve delove.
Pakovanje je vrlo elegantno i dobro čuva sastojke.




Da li vredi?

Iskreno, ne vredi 2000.
Možda osobama sa suvom i normalnom kožom vredi, ali meni koja moram da koristim i prajmer za matiranje ne.






Коментари

  1. Odlična recenzija, imala sam ovaj prajmer i iskreno, slažem se sa tobom da ne vredi 2000 dinara, baš zbog toga što se mora dodatno matirati.. Ali sve u svemu kao prajmer je solidan :) Slike su prelepe <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши

Постави коментар