Farmasi VFX prajmer i puder- detaljna recenzija


Farmasi VFX prajmer



Proizvodjač kažeVFX makeup primer trenutačno zaglađuje pore i sitne bore, briše nepravilnosti te čini kožu nježnom i glatkom. Savršeno priprema kožu za nanošenje šminke, idealan je za sve boje tena. Značajno pospješuje dugotrajnost kompletnog makeupa. 

Količina: 25ml

Rok trajanja: 12 meseci

Sastav:

Cycloprntasiloxane- loša vrsta silikona  jer su potrebna jača sredstva da bi se skinuo što isušuje kožu ali nije los po zdravlje

dimethicone crosspolymer- silikonski derivat; koristi se zbog teksture

Dimethicone- silikon

Dimethicone/vinyl dimethicone crosspolymer- silikon

silica- lako upija znoj i ulja, sigurna je za korišćenje

phenoxyethanol- izbegavajte ovaj sastojak

ethylhexylglycern-

tocopheryl acetate- može izazvati reakcije na koži


*sastav je "analiziran" onoliko koliko je potrebno da znate sta se nalazi u proizvodu. svako drugačije reaguje i ne uzimajte sve zdravo za gotovo *

Miris: nema

Tekstura: silikonska

Kontrola sjaja: nisam primetila da se mastim brže

Osećaj na koži nakon nanošenja: koža je mekana i zagladjena

Izgled kože tokom dana: pore su smanjene

Naručiti: ovde

Moj utisak: 

Nanosila sam ga samo na nos i pore su smanjene ali sastav mi se ne dopada. Ovo je čist silikonski prajmer čijim sastavom nisam zadovoljna. Definitivno nije za ljude sa suvom i osetljivom kožom.


Farmasi VFX pro puder



Proizvodjač kaže:" VFX pro puder daje vizualni učinak retuširane, besprekorne i glatke kože, spremne za foto-objektiv. Sa implementiranom foto-filter tehnologijom, lomi zrake svjetla, pružajući nevidljivi mat finiš , čak i na fotografijama krupnog plana. Od sada #nofilter postaje stvarnost, a vi možete opušteno uživati u prirodnom looku i fotografijama koje ćete voleti!"
  
◾FOTO FILTER TEHNOLOGIJA zasniva se na posebnim gel-česticama koje omekšavaju crte lica, brišu manje bore i ujednačavaju ton tena. Ovim se odmah nakon nanošenja dobija tzv. soft focus izgled unapred retuširane kože.
◾FULL COVERAGE visoka pokrivna moć, ali bez osećaja maske, daje vam više samopouzadnja odlično prekrivajući sve nedostatke na koži. 
◾LIGHT REFLECTION PIGMENTI hvataju i prelamaju svetlost oživljavajući kožu i dajući joj zdrav, hidrantan i dugotrajno besprekoran osećaj. 

Količina: 30 ml

Rok trajanja: 12 meseci

Sastav:

Aqua- voda

Cyclopentasiloxane- loš silikon jer je potrebno agresivnije sredstvo kojim bi se skinuo

PEG-10 Dimethicone- jedinjenje

Propylene Glycol- nije najzdraviji a njegova dobra zamena je glicerin

Trimethylsiloxysilicate- silikonski derivat

Vinyl Dimethicone Crosspolymer- silikon

Dimethicone- silikon

Lithium Magnesium Sodium Silicate- koristi se zbog teksture

Alcohol Denat- alkohol, osobe sa suvom kožom treba da ga izbegavaju

Aluminium Starch Octenylsuccinate- iako ima aluminijuma u sebi dokazano je da je bezbedan

Thermus thermopheilus ferment- hidrira kožu, nisam pronašla mnogo informacija o ovom sastojku

Desteryldimonium Chloride- osetljiva koža je osetljiva na ovaj sastojak

Sodium Chloride- relativno siguran sastojak, kuhinjska so

Phenoxyethanol-

Pentaerythrityl Tetraisostearate- koristi se zbog teksture

Ethylhexylglycerin- bolja zamena za phenoxyethanol

Mica- bezbedan sastojak

Glycerin- hidrira suvu kožu

Parfum- parfem

BHT (cl 77891, cl 77491, cl 7492 cl 77499)- bezbedni sastojci

*sastav je "analiziran" onoliko koliko je potrebno da znate sta se nalazi u proizvodu. svako drugačije reaguje i ne uzimajte sve zdravo za gotovo *

Miris: blag puderast

Tekstura: gusta

Kontrola sjaja: nisam primetila da sam se prebrzo zamastila

Izgled sa prajmerom: izgleda isto kao i bez prajmera

Završnica na koži: prijatna polumat završnica

Osećaj na koži nakon nanošenja: nije težak na koži

Ponašanje na suvim delovima: ukoliko vam se koža peruta uradite piling jer će se uhvatiti i istaći tu ''situaciju''. 

Izgled kože tokom dana: nakon 8 sati sam prosijala; primetila sam da su mi suvi delovi istaknutiji tamo gde je VFX puder i prajmer; nije mi se preterano skinuo na obrazima

Naručiti: facebook i instagram


Moj utisak:

Ovaj puder nije za suvu kožu. Prekrivna moć mi se svidja, srednja koja se lepo može nadograditi do jake. Za celo lice su mi potrebne dve pumpice a drugi sloj nanosim samo na delovima kojima je to potrebno te mi je za to potrebno manje od pola pumpice.
Oksidira za pola nijanse što mi se ne dopada ali skoro nijedan puder nije dovoljno svetao za moj ten jer sam sve svetlija i svetlija. Na obraze stavljam hidratantniji prajmer jer puder lepše izgleda a i ja volim da mi budu hidrirani. Ne setuje se u potpunosti pa imam potrebu da ga blago setujem ali nakon pudera u prahu i bronzera nanesem fiksator koji utapkam beauty blenderom i izgleda lepše na suvim delovima. 


Moja preporuka:

Prajmer ce biti odlican ljudima koji nemaju osetljivu kozu (uzmite u obzir da imam vrlo redovnu rutinu nege lica). Puder ima klasične sastojke drogerijskih pudera i mislim da će vam biti sasvim dobar. Na slikama izgleda odlično i ne daje flash back.
Kombinacija ovog pudera i prajmera je za masnu kožu jer je prajmer dosta suv i ukoliko vam se koža peruta to ne izgleda lepo.

Da li vam se dopao ovaj post?

Do sledećeg čitanja,

Mirjana.

Коментари

  1. Анониман20. март 2018. 15:27

    Svaka čast na recenziji. Skidam kapu na trudu, poznavanju proizvoda, i na iskrenim i iscrpnim komentarima. Htela bih da te pitam za preporuku drogerijskog pudera koji je jaka srednja do potpune pokrivenosti (zbog oziljaka od akni koje imam, nisu strašni ali zbog njih više volim full pokrivenost), pritom da je puder nekomedogen, zavrsnica nije bitna cak ni ne volim mat (umrtvi kožu) Hvala ti od srca na odgovoru

    ОдговориИзбриши

Постави коментар