Favoriti februara sa Jfashionlover97


Nisam neko ko radi favorite ali sam odlučila da zajedno sa sjajnom Jelenom sa profila Jfashionlover97 uradim mini recenzije proizvoda koje sam najčešće koristila. Ona je takodje uradila favorite februara i njen post možete pročitati ovde. Na njenom blogu možete pročitati utiske o proizvodima o kojima ne čitate kod mene.Ako ste zainteresovane za pristupačne i prirodne šumeće kuglice za kupanje (bath bomb) možete joj se javiti ovde .

1. Serical maska Milk za farbanu i blajhanu kosu, 1000 ml


Koristim je preko godinu dana i nijedna joj ne može prići. Probala sam i sa šargarepom (isti brend) koja je za kosu koja se brzo masti i ona je podjednako dobra. 

Miris, količina, cena ali pre svega ono što radi kosi je neverovatno. Ja je koristim svako drugo pranje i vidi se razlika kada je nemam. Možete je kupiti u drogerijama i manjim parfimerijama.







2. Makeup revolution new trails vs neutrals

Koristim je još od sajma kozmetike i obožavam je. Moram da priznam da mi se dve nijanse ne dopadaju ali mi ne smeta jer je ostalih 14 odlično. Ima tri mat prelazne nijanse, dve mat tamnije nijanse, tri metalik nijanse (koje najbolje izgledaju ako se četkica pokvasi) a ostale su satenske završnice. Boje se mogu nadogradjivati u zavisnosti od intenziteta koji želite i ne truse se previše.


upropastila sam je


3. Wycon olovke za usne i oči

Ovi favoriti nisu mogli da prodju bez ovih lepotica. Zaljubila sam se na prvo nanošenje. Kremaste su ali ne previše, pugmentacija je za desetku, lepo se zarezuju i izbor boja je neverovatan. Skidaju se ravnomerno i nije vam potreban ruž za njih. Cena im je oko 300-400 dinara.




4. Llums cosmetics sjaj u nijansi 08

Vratila sam se na sjajeve jer su mnogo udobniji i usne izgledaju veće i zdravije. Ovo je predivan sjaj koji je pristupačan a izgleda fantastično. Čula sam da se devojkama razliva i da im se usne lepe od njega; to kod mene nije slučaj jer ga nanosim u maloj količini i samim tim se ne pomera. Naravno da mi se kosa nekada ulepi ali to je ipak sjaj a ne mat karmin. Stavljam ga preko svih mogućih ''nude'' karmina i olovaka za usne (Wycon).


5. Farmasi nude u nijansi Ballerina

Ova kolekcija je san svakoga ko voli nude lakove. 
slika je pozajmljena

cela kolekcija

Pogledajte post moje koleginice Jfashionlover97 ovde

 Zapratite je na instagramu ovde i facebook-u ovde



Koji su vaši favoriti fabruara?

Do sledećeg čitanja,

Mirjana


Коментари

  1. Maska mi je vec duze vreme na listi, jos samo da se odlucim koju bih uzela, super favoriti lepa moja! Bilo mi je drago da saradjujem sa tobom, nadam se jos ovakvih uspesnih saradnji! Ljubim tee <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши

Постави коментар