Golden rose- My matte lip ink tečni karmini

Golden Rose kozmetika je u svoj asortiman proizvoda za usne uvela novu liniju karmina koju su nazvali My matte lip ink i dolaze u 14 nijansi.





Golden rose kaže: Glatka, dugotrajna veganska formula potpune prekrivne moći i ultra mat završnicom koja usne održava mekim.

Količina: 5ml

Pakovanje: plastično, jeftino

Miris: klasičan miris GR karmina









Aplikacija i pigmentacija: u tankom sloju se dobija potpuna pigmentacija.  Aplikator mi se ne dopada ali se može raditi sa istim.

Osećaj na usnama: lagani su i ne isušuju dodatno usne

Dugotrajnost: ukoliko ne konzumirate masnu hranu mogu trajati par sati. Primetila sam da se nakon 2-3 sata skidaju sa unutrasnje strane usana. 

Ponašanje sa drugim proizvodima: odlično se mešaju sa sjajevima i balzamima za usne



Moj utisak:

Ukoliko ih uporedim sa njihovom prvom mat formulom moram priznati da mi se ova mnogo više dopada i to iz više razloga medju kojima je upravo nanošenje dodatnih slojeva koji ne stvaraju grudvice, osećaj na usnama je mnogo prijatniji i ne skidaju se kao njihova klasična formula.
Ono što sam primetila je da se oni ne suše u potpunosti već ostaju lepljivi.
Ocena ove linije bi bila 7/10 i to zbog aplikatora (koji i nije veliki problem ali se meni ne dopada), izbora nijansi (previše hladnih i pink nijansi, želim da vidim toplije svetlije nijanse sa više braon), lepljivog osećaja koji ostaje dok se karmin ne skine i nisu posebno dugotrajni. 

Da li vam preporučujem?

Ova formula je definitivno bolja od klasične mat formule ali moj apsolutni favorit su soft&matte karmini.





Коментари