Hada Labo hidrator ili Balea aqua serum- koji je bolji?




U ovom postu želim da uporedim dva vrlo slična proizvoda sa kojima sam imala različito iskustvo.



Hada Labo hidrator



Količina: 150ml

Cena: 2000 dinara

Miris: nema

Sastav: nema ulja, silikona, parabena, sulfata ni alkohola

Hidrator je tečan, vrlo lagan na licu i ima dobar sastav. Koristila sam ga kao podlogu za sminku jer je blago lepljiv prvih 10ak sekundi nakon nanosenja na lice. 

Prva četiri meseca mi je prijao; uključila sam ga i u svoju jutarnju rutinu bas zbog toga što je lagan i ne masti mi lice. Ali nakon tog perioda sam primetila da su mi izlazile površinske male bele bubuljice te sam pomislila da je do ovog losiona- i bila sam u pravu (čim sam prestala da ga koristim bubuljice su nestajale).

Iako moje iskustvo govori drugačije, i dalje mislim da je ovaj proizvod kvalitetan ali meni jednostavno nije prijao,



Balea aqua serum




Količina: 30ml

Cena: manje od 600 dinara

Miris: vrlo blag

Sastav: nema ulja, silikona, alkohola, sulfata ni parabena

Serum koji koristim godinama i nikada nikakvu reakciju nisam imala na njega ni pre ni posla mog problema sa aknama. Ovo je moj ride or die proizvod koji je deo i noćne i jutarnje rutine kao i prajmer za sminkanje.

tekstura Balea seruma i Hada Labo hidratora



Da li ste probali ove proizvode?

Do sledećeg čitanja,

Miryaam.

Коментари