Loreal infallible 24h fresh wear- detaljna recenzija



Količina: 30ml

Tekstura: tečan

Miris: blag hemijski miris

Proizvođač kaže: dugotrajna prekrivenost koja dopušta koži da diše. Vodootporan. Svež izgled tokom celog dana. Otporan na sve.

SastavWATER
DIMETHICONE, ISODODECANE, ALCOHOL DENAT.,BUTYLENE GLYCOL,TRIMETHYLSILOXYSILICATE,PEG-10 DIMETHICONE,PERLITE,SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE,NYLON-12,ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE,DIISOPROPYL SEBACATE,DISTEARDIMONIUM HECTORITE,HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER,BIS-PEG/PPG-14/14 DIMETHICONE,MAGNESIUM SULFATE,ALUMINUM HYDROXIDE,PHENOXYETHANOL,DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE,HYDROGEN DIMETHICONE,DIPENTAERYTHRITYL TETRAHYDROXYSTEARATE/TETRAISOSTEARATE,FRAGRANCE,SILICA SILYLATE,ACRYLONITRILE/METHYL METHACRYLATE/VINYLIDENE CHLORIDE COPOLYMER,TOCOPHEROL,HEXYL CINNAMAL,SILICA,ISOBUTANE,BENZYL SALICYLATE,LINALOOL,ALPHA-ISOMETHYL IONONE,BENZYL ALCOHOL,BHT,CITRONELLOL MAY CONTAIN,TITANIUM DIOXIDE,IRON OXIDES,FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE


Prekrivna moć:  Ima srednju prekrivnu moć. Kada želim prirodniji izgled za blendanje koristi ''tvor'' četkicu a za jaču prekrivnu moć koristim kabuki tj guste četkice za lice ili sunđer za blendanje. 

Blend i završnica: Lako se blenda a završnica je mat.

Oksidiranje: oksidira za pola nijanse na mojoj koži. Koristila sam ga i na drugaricama ali na njima se ne vidi promena kada se proizvod osuši na licu.

Dugotrajnost: najduže sam ga nosila osam sati i prosijala sam se što je normalno za moju kožu i to  nakon pet sati ali puder je izgledao lepo i nije se razdvajao niti uvlačio u borice. (uzmite u obzir da nikada ne diram lice)




Moje mišljenje:
Puder je lagan i lepo izgleda na koži, nije vodootporan niti otporan na sve. Završnica je mat i ima alkohola u sastavu te ga ne bih preporučila ljudima sa suvom kožom ili ukoliko želite da ga nosite dobro hidrirajte kožu. 
Tri stvari mi se ne dopadaju: primetila sam da mi je više pudera potrebno nego obično, oksidira (sa svim puderima mi se dešava) i izbor nijansi. 
Primetila sam da se nije lepo ''hvatao'' za nos- isticao mi je pore te sam taj problem rešila silikonskim prajmerom.

Preporučila bih vam da uradite "patch test" pre nego što ga nanesete na celo lice jer ima nekoliko sastojaka koji mogu da vam iziritiraju kožu.

Možete ga naći u svim drogerijama po ceni od 1649 dinara.


možete primetiti koliko je tečan





Da li ste probali ovaj puder?


Do sledećeg čitanja,

Miryaam.

Коментари