Obsession concealer- beli korektor


Kada sam objavila da sam kupila ovaj korektor, dobila sam dosta zahteva da uradim recenziju te sam želela da ga dobro isprobam kako bih vam prenela svoje utiske. 







Količina: 13ml

Miris: nije intenzivan

Prekrivna moć: slaba

Završnica: mat

Blend: teže se blenda

Kupljeno: ovde

Cena: 910 dinara

Koristila sam ga i kao korektor i kao bazu za oči i kao ajlajner za oči i ni za šta mi nije bio dobar. Jako je čudan jer je mat, suv i brzo ispuca i uvuče se u borice. Ne stapa se lepo sa puderima iako sam koristila i sa hidratantnim i sa mat formulama. Ukoliko ga ostavite duže od 10ak sekundi na licu nećete moći da ga izblendate. Kada bih ga koristila kao bazu za senke ne bih mogla lepo da ih izblendam pritom bi mi isušio kapke. Kao ajlajner je ok ali ga ne koristim jer mi nije dovoljno pigmentovan a kada bih stavila više slojeva i setovala ga svakako bi mi se preslikao.
Zaista sam se razočarala jer ga ni za jednu svrhu ne mogu koristiti a da bude pristojan.










Nadam se da vam se dopao ovaj post






Do sledećeg čitanja

Miryaam

Коментари