Aura ultimatte tečni karmin


U današnjem postu vam pišem o Aura ultimatte tečnom karminu u nijansi 910 au naturel.










Količina: 7ml

Proizvođač kažeDugotrajni tečni ruž sa mat završnicom. Bogata pigmentacija omogućava ravnomerno nanošenje proizvoda preko cele površine usana. Formula je obogaćena uljem jojobe koji dodatno osigurava vlagu, prijatnost i baršunasti efekat bez osećaja suvih usana. Aplikator je prilagođen obliku usana i savršeno „klizi“ duž cele površine usana za ravnomeran nanos.

Miris: vrlo blag i prijatan

Aplikator: lepo je oblikovan te pokupi količinu proizvoda koja je dovoljna za cele usne

Tekstura: lagana

Završnica: mat

Moji utisci: Jako sam iznenađena ovim proizvodom. Očekivala sam vrlo suvu formulu koja mi neće odgovarati ali je ovo jedna od najprijatnijih mat formula koje sam probala. Ono što sam primetila je da mi nakon tri sata oksidira za nijansu ali ne menja podton kao što to puderi nekada rade (žut puder oksidira u pink). 

Cena: Aura


uživo je hladnijeg tona











Da li ste probale ovaj proizvod?


Do sledećeg čitanja,


Miryaam.

Коментари