Q&A: Zinc PCA serum za lice

Zdravo svima! Dobrodošli na moj blog. Za danas sam vam pripremila recenziju o novom britanskom brendu koji je došao u Dm: Q&A.




Moram da priznam da su me najviše zainteresovala dva proizvoda: ovaj serum i toner o kome ću uskoro pisati. Da ne dužim, uživajte u recenziji.


Količina: 30 ml

Proizvođač kaže: Ovaj serum je jedinstvena mešavina cink pca, reiši i šitake pečuraka. Ovi aktivni sastojci su formulisani da deluju na skupljanje pora i smanjuju pojavu crvenila bez isušivanja. 
Namenjen je masnoj, stresiranoj, normalnoj i kombinovanoj koži.

Kako se koristiNanesite Q+A cink pca serum na čistu kožu, ravnomerno po licu ili gde je postoji upala,pre hidratacije ili površinski za tretiranje crvenila i upala. Može se kombinovati sa Niacinamid tonikom, hijaluronskim umivačem, kolagen i 5-HTP kremom, kao i serumima i uljima prema potrebama kože.

SastavAqua (Water), Propylene Glycol, Lactobacillus/ Ganoderma Lucidum Extract/ Lentinus Edodes Extract Ferment Filtrate, Betaine, Pentylene Glycol, Zinc PCA, Lactobacillus Ferment, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Extract, Lonicera Japonica (Japanese Honeysuckle) Extract, Lactic Acid, Glyceryl Caprylate, Biosaccharide Gum-1, Collagen, Glycerin, Leuconostoc/ Radish Root Ferment Filtrate, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Sodium Gluconate, Xanthan Gum

Miris: nema

Testura: tečan

 


Moji utisci: sviđa mi se to što nema silikona, ulja ni parfema. Lagan je i koža ga brzo upija. Nisam primetila negativnu reakciju na licu ali isto tako nisam primetila ni drastične pozitivne efekte. Serum sam kupila zbog tvrdnje proizvođača o smanjivanju pora; što se nije dogodilo.
Nakon nanošenja seruma koža mi nije izgledala zdravije ni zategnutije iako je to jedna od tvrdnji.

Zaključak:
Ne mogu vam preporučiti ovaj serum zato što ja nisam videla nikakve benefite na koži.












Коментари